Loving Guatamala!

14 maart 2015 - San Pedro la Laguna, Guatemala

Lieve Allemaal!!

In Utilla heb ik in drie dagen me advanced duikcursus gedaan, en ik heb het gehaald! Het grootste verschil met open water is, is dat ik nu tot 30 meter mag duiken, wohoo!! Heel gaaf, want heb een diepe duik gedaan tot 30 meter,  in een schip n en ook een keer savonds wanneer het donker was! Bizar, maar wel echt supergaaf! Maar we hebben vooral heel veel geluk gehad, want we hebben tijdens die duiken echt superveel gezien! Vier supergrote schildpadden (die zijn echt gaaf om te zien) en vier zusterhaaien van ruim drie meter lang!! Eerste keer dat ik die zag, was ik echt wel beetje bang en probeerde ik me te verschuilen achter de instructeur.. haha.. maar later toen ik zag dat ze niks deden was het oke en kon ik ervan genieten! Jaaaah... duiken is echt supergaaf!!! Verder heb ik nog heel veel andere dingen gezien, maar weet eigenlijk alleen de engelse namen.. ik praat de laatste tijd echt alleen maar engels en spaans.. schakelen naar Nederlands is dan ook echt heel raar!! De laatste paar dagen heb ik alleen doorgebracht op Utila, want Chris is verder naar Roatan gegaan. heb de shuttle naar Guatamala genomen!

Ben pas een week in Guatamala, maar ben nu al verliefd op dit land, echt ontzettend gaaf! Ik begon in Antigua wat echt een supermooie stad is.. en ik ben echt niet zo`n fan van steden maar dit vond ik echt heel mooi en hele fijne sfeer hebben! Heb hier eigenlijk vooral beetje rondgelopen, markt bezocht en uit geweest! Vanuit de stad heb ik shuttle genomen naar San Pedro la laguna aan het meer Atitlan! Supermooie plek, was van plan om hier twee dagen te blijven maar dit is nu al dag nummer vijf! Komt met name omdat ik hier echt superleuke mensen heb ontmoet.. we zijn hier nu met een groep van negen mensen en hebben echt een geweldige tijd, dus niemand wil weg! haha.. Naast elke dag feestjes hebben we ook nog wat dorpjes rondom het meer bezocht, gekayakt, een uitzichtpunt beklommen voor zonsopgang en aardig wat wandelingen hier gedaan!! Erg gaaf allemaal.. maar goed.. morgen tijd om door te gaan naar de volgende plek! We gaan nu met zn zessen door naar semuc champey, schijnt echt toppunt te zijn van guatamala.. googlen, dus ben benieuwd!!

Oh ja en voor degene die het nog niet weten, ik heb me ticket terug naar huis geboekt.. dus op 2 april ben ik weer in Nederland! Heel raar idee om weer naar huis te gaan, maar tegelijkertijd ook wel heel leuk om iedereen weer te zien!! Maar goed.. ik ga nu nog even genieten van me laatse paar weekjes hier!

Tot snel! Dikke kus

1. Petricia:
    14 maart 2015
    je konijnen wachten op je.
  2. Derek:
    14 maart 2015
    Ik ben wel op het 2 april ik wacht op jou met marjola de raat welke nummer koffer en ook nummer vluchtnummer
  3. Tineke Schaaders.:
    15 maart 2015
    Jeahhhh we kunnen nu af gaan tellen. Heel veel plezier nog.xxxxxxxx
  4. Lineke:
    15 maart 2015
    Nou liefi de laatste dagjes voor je lekker nog van genieten want zodra in Nederland dan moet alles weer. Nog een heel fijne tijd en alvast een heeeeeel goede terug vlucht. Liefs Lineke..xxxx
  5. Laura:
    15 maart 2015
    Jaaa eindelijk aftellen.. eindelijk weer lekkere cocktails drinken in de cocktailbar. Gezellig kletsen, je bruine gezicht zien en elke maand je haar verven. Hihi!! Ik mis je! Geniet er nog van! Straks lekker bruin brood met kaas en lekkere bitterballen. Xx
  6. Mariëtte:
    15 maart 2015
    Nog lekker de laatste weekjes genieten . Ook wel weer lekker om naar huis te gaan . Bruin brood met kaas en de zuurkool van je moeder staat ook al in de planning !!!! Geniet nog ff van je vrijheid en het mooie weer . Tot gauw dikke X
  7. Coby:
    31 maart 2015
    Nog een paar uur en dan kun je aan je terugreis beginnen. Met in je hoofd meer aan leuke bagage dan in je rugzak. Geniet nog lekker van de laatste uren en kom veilig donderdag thuis. Trek wel iets warms aan, het lijkt wel herfst hier. Goeie reis cathyxxx
  8. Merel:
    1 april 2015
    Goeie reis terug!!! Geniet nog even van de laatste momenten, xx