Welkom op onze reisblog!

3 november 2014 - Leiden, Nederland

Yesssssss!!

Zolang naar uitgekeken en nu nog maar een weekje en dan gaan we al op reis!! Voor degene die het nog niet weten.. wij vliegen op 12 november naar onze eerste bestemming; Buenos Aires!! Hier blijven we in elk geval drie nachten en vanaf dat moment staat alleen onze vliegreis op 27 december van Bolivia naar Panama nog vast.. jullie zullen dus onze reisblog in de gaten moeten houden om erachter te komen waar we zijn en wat onze verdere plannen zijn :) en natuurlijk zullen wij ons best doen om hier regelmatig foto's en verhalen op te plaatsen.. maar verwacht niet dat dit dagelijks is.. want wij zijn op reis en hopelijk niet dagelijks te vinden in een internetcafe ;)

Reisblog aangemaakt; check

Nu verder met spullen inpakken, werken, laatste dingen regelen, leuke dingen doen en afscheid nemen van iedereen!! Tot snel

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Veel liefs van ons

1. Reislogger:
    3 november 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Kim:
    3 november 2014
    Geniet van de laatste daagjes hier meiden.
    Heel veel plezier daar zoooo ver weg.

knuffel
  3. Coby:
    8 november 2014
    Hoi cathy,

Leuk dat je weer een blog gaat bijhouden. Ik kom je woensdag nog even gedag zeggen en uitzwaaien. Sterkte met de laatste voorbereidingen.

Coby
  4. Amy hippe:
    11 november 2014
    Hoi Cathy,

Nog even je laatste uurtjes in Nederland. Voordat je weggaat willen we je nog even heel veel plezier wensen. Ga niet lopen stoeien met wilde beesten (lees ook mannen) en kom weer veilig thuis. groetjes en dikke knuffel van ons allemaal!

Erwin, Amy, Justin en Vanessa
  5. Cathy:
    11 november 2014
    Aaaah superlief, dank je wel allemaal! Vind het echt superleuk om jullie reacties te lezen, dus vooral blijven doen :)
    PS. zal niet stoeien, zal me netjes gedragen ;) hihi xxx
  6. Derek:
    12 november 2014
    liefe cathy
    Ik mis jou nog aan jou ik kan niet slaapen zonder jou ik wens jou veel geleuk met de reis ik kan niet slaapen wat moet ik doen ik ken jou langer ik vind niet zo leuk als ik waneer kom jij naag ons ik mis jou mijn oude leiding geweest groedjes Derek
  7. Marianne:
    13 november 2014
    LIEVE CATHY & NAIMA

HIER ALVAST EEN BERICHTJE VAN MIJ VOOR JULLIE.
    IK MIS JULLIE NU AL VOORAL JOU CATHY. IK WOU MAAR DAT JE NOOIT WEG HOEFDE IK HEB HET ER NOG STEEDS MOEILIJK MEE DAT JE WEG BENT. HOPELIJK KOMEN JULLIE WEER HEEL HAARDS THUIS EN WIE MOETEN ER NU MIJN NAGELS LAKKEN? NOU JA IK WEET VERDER NIX MEER TE VERTELLEN.

GROETJES VAN JE VRIENDIN MARIANNE.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  8. Coby:
    Hallo dames,

Goeie reis gehad, en een beetje kunnen slapen? De eerste dag van jullie reis zit erop. Hoop dat het een goed begin is van een geweldige tijd.

xxxx Coby
  9. Derek:
    14 november 2014
    Waneer kom jij in februari welke vluchtnummer ik wil weten ik wil jou ophalen
  10. Marianne:
    14 november 2014
    Ik kom je ophalen dat heb ik al met marjola besproken corine lonie en derek hebben je weggebracht dus nu mag ik jou dan ophalen met marjola sorry derek. ik ga haar dan halen van het vliegveld
  11. Lara:
    15 november 2014
    Lieve naima, wij missen je al hoor :) we zijn wel heel blij met de droger:)... Dikke kus en Veel plezier samen!
  12. Marjola:
    18 november 2014